I just came to say hello

Som den lilla magkänslan jag hade, så var den helt korrekt!
Fick nämligen en lärlingsanställning på Ansmarks måleri & kakel
i först 3 månader ( Alltid provanställning först ) och sedan förhoppningsvis
på tillsvidare! Just nu står jag som målarlärling då de mest har målarjobb
men det gör mig inget, det är ju något jag velat bli sen jag var liten!
Känns kanon kul att få lära mig det men hoppas också de finns lite
plattsättningsjobb också. :)
Förmiddagen har tillbringat med Tobias, medans han tränade
passade jag på att sola mig lite på Hjortens. Sedan åkte vi hem
och koka ihop en korvstroganoff : ) Vid halv tre drog han till jobbet.
Satt sen och skrev & lyssnade ihop mitt blivande spinningpass och
blev så grymt sugen på att cykla igenom det! Men det får bli imorgon
tillsammans med mor min.
Familjen kom & hämtade mig så vi drog på kalas hos mormors bror & fru.
Fick lite grillad mat och efterrätt, mums. Jag, Dessan, Wilma och Alvin åkte
lite tidigare och köpte lite godis, chips bla. hyrde även Grease som vi sedan
tittade på tillsammans hos Tobias :)
En sne bild på mig ( Vet ej hur man vänder dom på Mac )
Gosigaste & finaste Alvin <3
Mina nya arbetskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0