Is it me you looking for?

Hejsan hoppsan!
Hade myskväll med Emma igår igen.
Vi åt pizza och tittade på film, Hämnden.
Helt okej film faktikst. : )

Har målat min nedrivna hall idag med oljefärg
för att få bort den dåliga lukten.. Så i veckan
blir det att spackla väggar & kanske lägga golv
till helgen :)

Min pojk har varit jätte mysig idag.
Imorse när jag vaknade låg det några blommor
i sängen bredvid mig. Han måste varit lite
full inatt när han kom hem från krogen. Vaar några
rabattblommor han plockat <3
Jag älskar honom så mycket & är så kär.



Har även setat ett tag nu i kväll på Ikeas hemsida och försökt
göra ett nytt kök till lägenheten. : )





Och så avslutar vi med en bajsbild på mig :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bajsbild

2011-08-21 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0