it's little to late

Igår hade jag en kanondag! Slutade jobbet 14:30 istället för 16
då vi jobbat in lunchen i veckan.
På kvällen träffade jag Emma, Linnea & Jollan hemma hos Emma.
Vi lagade och åt tacopaj tillsammans och satt och snackade om
allt möjligt! Sedan fastna vi i soffan med en skål godis, chips & dipp.
Och såklart bilddagboken och tittade på gamla bilder : )
Imorse kom Robert och vi började riva ut garderoberna och golvet
i hallen då vi ska lägga nytt och göra lite bättre utrymme och installera
in en ny garderob! :) Kommer bli toppen! Var och tittade på nytt golv så
jag & tobias ska åka och hämta det nån dag nästa vecka :)
Typ en sån garderob. Eller båda dörrarna i spegelglas.
Det kommer bli det här golvet i hall & kök. Men köket gör vi om i höst/vinter
Och alldeles nyss kom jag hem från Stenkulla träningscenter där jag & Emma
har kör igenom mitt spinningpass. Snart börjar jag lära mig det : )
Kommer bara vara så sjukt nervös första gången jag ska köra det v.36 men
samtidigt ska det bli skojj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0