the funeral

Hejsan hejsan!
Helgen har varit skapligt lugn, tillsammans med tobias på
fredagen då vi var och grillade hos svärmor. Och på
lördag bjöds det på finmiddag hemma hos Sara! De va
sjukt jävla gott :D
 Robert & jag var och tittade på tapet och beställde hem en
läcker till hallen. Min hall kommer bli grym!


Här är tapeten som kommer vara en fondvägg :)

Idag har jag varit på jobbet. Först har vi spacklat.. de var rätt svårt men
övning ger färdighet :) Sedan va jag med Mia och vi målade husfasad.
 Efter jobbet åkte jag och älskling till Byggmax och köpte golv med tillbehör
till hallen. Så kanske till helgen eller början på nästa vecka är de dags att
lägga golvet :) 
 Kom alldeles nyss efter att ha målat ett varv i taket & slipat väggarna, så
imorgon blir de ett varv till på taket och ett lager på väggarna.


Taket i hallen blev vitt :)


Nog pratat om renovering!!
Har gått med i kära viktväktarna igen, nu är de dags att
nå min målvikt. Förhoppningvis hinner jag de till början på nästa år :)
De tar ju tyvärr sin lilla tid... Men som tur är ger de resultat..
 De som är så bra är att man inte behöver sluta med något, bara begränsa
det man äter.. tycker de är toppen!


Göttade mig i helgen med denna Ben & Jerrys... Gudomligt goooood!


Gosade också med världens finaste&bästaste Alvin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0