Oh, this times are hard.

Fick veta en sån konstig grej igår. Fortfarande känner jag mig
chockad & förvirrad, även lite arg av någon anledning..
 Nämligen att jag har en till farbror, & min pappa en bror.
De andra i släkten har tydligen vetat om de i några år.
Men ingenting har de sagt till mig & Desiree ? Men så är det.
Jag har en till farbror. Och två kusiner. Samtidigt är jag arg.
Finns ingen anledning, jag älskar både min farmor & farfar
så mycket. Nu är det min farfar som gjort det misstaget mot
min farmor för över 40 år sen. Men ändå. I denna stund vill
jag bara krama om farmor. Och min farfar. Det är så nytt för mig
men gammalt för dom. Hur ska jag hantera detta egentligen?
Låter löjligt..

 
Farfar & farmor, <3


Nej för att prata om något roligare...
Idag har vi hållt på att tapetserat på jobbet, eller jag har mest
tittat på för att lära mig. Sen målat lite element & tak.
 Var tvungen att sluta lite tidigare för att jag skulle till tandläkaren..
Så fick sitta med öppen mun i en timme ungefär, stört jobbigt för
käkarna. Koncenterade mig så mycket på att andas genom näsan
så jag slumrade till några gånger.. haha, hur man nu kan göra de
kan man undra..?

Sen körde jag igenom mitt spinningpass med Linnea och en av hennes
kompisar. Det gick bra, börjar lära mig nu så jag slipper titta i pappret
hela tiden :)
 Efter träningen åkte jag och hjärtat ut till hans mamma & grillade. SVINGOTT :)
Nu ligger vi i sängen och ska sova , han ligger med ipaden & jag med datorn.
sociala klubben;)

BTW, har jag hittat en ny tatuering jag vill ha med på armen!!
Denna asfina kolibri :D Ska prata med honom o se vad han tycker
annars får jag boka en ny till så jag kan få in den också !



Jag på jobbet idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0