it's hard for me to say i'm sorry

Idag tapetserade jag för första gången! Åh så stolt jag känner mig!
Haha, de va i för sig inte så himla svårt men ska bli kanon kul
att lära sig och bli duktig så man kan hålla på lite hemma :)
Älskar ju såklart att göra om hemma! De säger även att jag är
jätte duktig och tror att jag jobbat som målare förut, så de känns
as kul att höra !
 

Ca 3 våder på denna vägg har jag tapetserat! :)

Nedre delen av denna jätte vägg jag har spacklat! :)


Kom typ precis hem efter att ha varit på Medleys regionsmöte i Norrköping
som var för alla passledare i regionen sörmland & östergötland.
 Väldigt spännande att sitta massa folk på en läktare i en simhall där
de för övrigt hade simträningar & en högtalare som funkade... NJA! Tummen
ner där... Dock hade vi ett litet möte för oss i Nyköping/Oxelösund som
mamma höll i ( som är friskvårdsansvarig ) där vi fick massa information
om hösten och jag blev direkt sugen på att börja leda fler pass! :)
Undrar bara vilket, är kass på kordination & dans.. äsch vi får se!




En sista bild på mig & gosAlvin när mormors bror fyllde. it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0