My lover

Sorry sorry men nu skriver jag en snutt igen :)
Det var sjukt jobbigt att gå upp från sängen
imorse när klockan ringde 5.35 :( Att man aldrig
vänjer sig !!
Vi har iallafall målat ett stort hus idag i Oxelösund,
så har skapligt kramp i fingrarna och handleden nu..
Man är då ovan med sånt...:P

Imorgon vankas de jobb till ca 10:30 då blir de traska
hem till mamma, (eftersom vi jobbar i ockle i närheten)
och invänta Dessan som ska komma hem så hon kan
packa och byta bil så drar vi oss på en roadtrip till
Leksand/Tällberg där våran älskade 2 familj bor!
Och jag hoppas verkligen att farfar gör sin supergoda
köttfärssås!!
Ska bara bli kul att träffa dom igen och de va jätte länge
sen jag träffade farmor & farfar:( De är säkert över ett år
sen vi var där sist.. suger...
NU ska jag fortsätta titta på Sol, fest & oroliga föräldrar...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0