Ships in the night

god kväller på er.
fick lite sovmorgon imorse så blev hämtad
vid halv åtta tiden :) Iväg och måla klart på
skobes och sen iväg till röklägenheten...
Så nu är de skönt att de är helg, trots att
jag varit sjuk några dagar.. När jag satt hemma
och väntade på att jag skulle cykla iväg till Stenkulla
för att leda mitt första pass!! Hostade som jag vet inte
vad när jag var hemma och tänkte, "de här kommer aldrig gå!"
Men personligen tycker jag att de gick galant :) Kom på mig själv under passet
att jag väl satt där och ledde! De va riktigt skojj , fick
bra feedback också.. :)
Nu ligger jag hemma ensam istället och tittar på idol :P
Känner att jag har en toppen fredagkväll....
Längtar som tusan efter mitt hjärta men han kommer
inte hem förrän typ 00:30 inatt :(
Nä blir nog att sätta på en film för nu tog idol slut...
Ha de as bra så hörs viiiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0