when i held ya

Det har inte varit en bra natt inatt :( Legat och frysit, knappt
kunnat andats sen börjar man svettas iställlet.. usch hatar
att vara såhär sjuk.. hela kroppen känns stel :(
 Så dagen har jag tillbringats mellan sängen och soffan,
som tur va hade jag älsklingen hemma så jag inte behövde
vara ensam, och gullig som han är lagade han mat och diskade :)
Tummen upp på de! ; )

Igår jobbade vi i en lägenhet som var nikotinskadad, fy säger jag bara!
 Kan vart därför jag blev sjuk kanske? haha.
Robert och Göran var i lägenheten ikväll och skulle lägga golvet,
men när de skulle öppna andra paketet insåg de att det var fel...
Så på lördag ska de lägga klart, och kanske bygga garderob på söndag.
 

 
Skruvade bort en grej på väggen och såg hur äcklig väggen var ....


Lite golv lagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0